Direktlänk till inlägg 12 november 2013

Dagar behöver inte vara fläckfria, man njuter ändå!

Av Molly - 12 november 2013 22:30

Efter lite vila och ombry har både jag och Hugo blivit piggare och gladare. Förutom det som hände på promenaden har det faktiskt varit en väldigt fin dag! Nu på kvällen satte jag på Kylie Minogue och dansade järnet ihop med en överförtjust vovve. Blev till och med uppbjuden till lite pardans av en viss herre på bakben.


  

Lite morgongos!

 

 

Teamet som jobbar, jag och Hugo!


 

En intensiv dag senare. <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 23 november 2013 13:57

Cyklade precis iväg till Ica den Större som ligger lite längre ifrån oss för att köpa mutor till Jacob och Hugo att ha till ikväll. Väl framme vid kassan radade jag upp mina varor. Jag är en sådan som lägger alla sträckkoder åt rätt håll och inte byg...

Av Molly - 22 november 2013 21:54

    Så här såg det ut när jag kom hem idag.   Vi har kört hårt idag. Både med Hugos och mitt hjärta.   Hugos hjärta gick sönder först. Jag lämnade honom rekordlänge idag. En och en halv timmes frånvaro. Det senaste har vi tränat 20-min...

Av Molly - 22 november 2013 00:07

Progress, min herre. Progress!   Han lär sig älska. Svårare än så är det inte.    Igår. Förutom att jag rullade i hundbajs, uppnåddes en ny level med Hugo. Jacob satt hundvakt på förmiddagen! Tre timmar med enbart manlig kärlek. Och jag kunde...

Av Molly - 20 november 2013 20:03

Ja. Vissa stunder som människa och hundägare...   Vaknade upp för ett tag sedan med ansiktet utplattat mot matteboken. Förvirrad och varmsvullen bestämde jag mig för att dra ut Hugo på promenad för att sparka igång tjuvsovarkroppen. Satte på på m...

Av Molly - 19 november 2013 22:04

  Ny leksak - plånboken approves! (Pet-flaska med godis i)     Hugo stilar i sitt nya täcke (som han egentligen tycker sådär om ännu..)   Vi har lekt lite nu på kvällen minsann! Man får sätta klockan när man pluggar. Det är ju faktiskt ...

Ovido - Quiz & Flashcards